Nina Vodeb 6/27/25 Nina Vodeb 6/27/25 90 % ljudi si zapomni smešen oglas. Zakaj ga torej vi še niste posneli? Pozornost je nova valuta. Humor je vaš najmočnejši vložek. Read More Nina Vodeb 4/25/25 Nina Vodeb 4/25/25 Primeri uspešnih humorističnih kampanj Read More Nina Vodeb 4/18/25 Nina Vodeb 4/18/25 Humor pritegne pozornost in izboljša pomnjenje Read More Nina Vodeb 4/17/25 Nina Vodeb 4/17/25 Vpliv humorja na zaznavanje blagovne znamke Read More Nina Vodeb 1/15/25 Nina Vodeb 1/15/25 Humor v marketingu in oglaševanju Read More
Nina Vodeb 6/27/25 Nina Vodeb 6/27/25 90 % ljudi si zapomni smešen oglas. Zakaj ga torej vi še niste posneli? Pozornost je nova valuta. Humor je vaš najmočnejši vložek. Read More