90 % ljudi si zapomni smešen oglas. Zakaj ga torej vi še niste posneli?
Pozornost je postala redka dobrina. Humor v oglasih deluje kot “spominski sprožilec” – sproži čustvo, preseneti, nasmeji in s tem takoj izstopi iz oglaševalskega šuma. Raziskave kažejo, da si kar 90 % ljudi bolje zapomni smešne oglase, saj humor aktivira tako kognitivne kot čustvene dele možganov. To pomeni: več zbranosti, boljše razumevanje sporočila in večja verjetnost, da si bodo gledalci zapomnili prav vašo znamko.
Še bolj pomembno pa je tole: oglasi s humorjem so po podatkih WARC (World Advertising Research Center) kar 6,1-krat bolj učinkoviti pri rasti tržnega deleža kot običajni oglasi. Hkrati se takšne vsebine več delijo, ustvarjajo več interakcij in dolgoročno krepijo zaupanje ter zvestobo strank.
Kot dober primer humorističnih oglasov izpostavljamo kreativno agencijo New Bold Creative. Njihovo vodilo je jasno: “Comedy ads that sell.” Ne gre samo za smeh, ampak za oglase, ki sprožijo reakcijo, se gledajo do konca in – predvsem – konvertirajo. Delujejo na preseku kreativnosti in performance marketinga, saj vse kampanje temeljijo na merljivih ciljih, kot so ROAS, CTR, CPA in rast prodaje.
Za naročniško znamko True Classic sta ustanovitelja Greg Auerbach in Nate Twer ustvarila oglase, ki so pripeljali do več kot 1 milijarde ogledov in preko 200 milijonov dolarjev prodaje. Samo v tej kampanji so prodajo povečali za več kot 8-krat, pri drugih znamkah pa dosegli tudi 48 % nižji strošek pridobitve stranke in podvojitev oglaševalskega proračuna. Njune oglase hvalijo tudi naročniki: “Vedno premagata naš obstoječi material,” pravi Ryan Bartlett (True Classic), medtem ko Spencer Carmona (eToro) izpostavi, da so z njunimi oglasi dosegli “največ ogledov in interakcij doslej”.