KOMIČNI OGLASI, KI PRODAJAJO

Slaba kreativa pokuri več, kot te stanejo naši oglasi.

Pišemo, igramo in produciramo atraktivne humoristične videe za vse platforme.

STATISTIKA JE NA NAŠI STRANI

88 %

ljudi aktivno išče izkušnje, ki jih nasmejijo

Govorimo jezik konverzij, ROAS-a in ROI-ja.
Vemo, kako ustvariti oglase, ki pritegnejo in prodajajo.

Produciramo vsebine za kampanje v vseh fazah prodajnega lijaka

Paketi

Ad Starter

1 x oglas

2 variacije uvoda videa (hook)

Starter

Prvi preizkus – en oglas, takojšnji rezultat brez vezave

Ad Premium

3-mesečna naročnina

3 video kreative/mesec

Usmerjena konzultacija z vašim performance timom

Primerno za mesečni oglaševalski proračun 5k–20k € in fokus na visok CTR.

Scale & Brand

Zabavni oglasi kot identiteta

6-mesečna naročnina

5 video kreativ/mesec

Struktura TOF → MOF → BOF

Redna uskladitev z vašim performance teamom

Za podjetja z 20k+ € mesečnega oglaševalskega proračuna in jasnim fokusom na unikatno digitalno identiteto blagovne znamke.

Dodatne storitve

Smo ekipa petih strokovnjakov

Matija

Direktor

Vodja projektov in vsebinski kreativec

Nina

Logistika in komunikacije

Kreativa in igralka

Aleksandar

Specialist za Facebook in Google oglaševanje

Copywritter

Žan

Foto in video mojster

Upravljalec socialnih omrežij

Nino

Video mojster

aka Visual Artist

potrošnikov raje izbere znamko z dobrim smislom za humor

Zato komični oglasi delujejo.

HUMOR SPROŽI DOPAMIN.
DOPAMIN SPROŽI ZBRANOST.
ZBRANOST POMENI, DA SI TE ZAPOMNIJO.
ZAUPANJE RASTE.
NAKUP PRIDE NARAVNO.

Zaupali so nam

Kaj pravijo naše stranke

Jan Orlovic, 2Digital

MarketMedia je redefinirala naše razumevanje humorja v oglasih. Njihove kreative niso le zabavne – so strateško premišljene in izjemno učinkovite. CTR in engagement sta bila nad povprečjem vseh prejšnjih kampanj. Partner, ki ga z veseljem vključimo v naše najambicioznejše projekte.

Žan Markuš, Weclean d.o.o.

Tanka je meja med tem, da te stranke vidijo kot nekoga, ki snema bedarije – in tem, da narediš resen preskok v komuniciranju svojih storitev. Užiten, premišljen humor je tisto, kar se je izkazalo kot močno orodje, ki ne le zabava, ampak tudi prodaja.

Aleksandar, AvtoPrijatelj

Wauuu, tole je se vsaj 20% bolje kot prej. Očitno vsi napredujemo.

Primož Štrancar, SloEnduro

Z ekipo MarketMedia smo spoznali, kaj pomeni imeti vrhunsko kreativo – takšno, ki izboljša gledalčevo izkušnjo, ustvari učinek in na dolgi rok gradi naš brand. Videi so nam okrepili tudi pozicijo pri sponzorjih, saj je dobra digitalna izpostavljenost danes ključnega pomena za vse.

Žan Markuš, Weclean d.o.o.

Mislili smo, da potrebujemo le dober budget in targeting. Izkazalo se je, da največjo razliko naredi zgodba, ki jo gledalec doživi.

Aleksandar, AvtoPrijatelj

Wauuu, tole je se vsaj 20% bolje kot prej. Očitno vsi napredujemo

  • Uporabljamo mešanico ključnih kazalnikov uspeha (KPI-jev), prilagojenih ciljem vaše kampanje. Ti lahko vključujejo promet na spletni strani, stopnje konverzije, angažiranost na družbenih omrežjih, donos na naložbo (ROI) in še več. Neprestano analiziramo podatke, da optimiziramo in zagotovimo uspeh vaše kampanje.

  • To, kar nas izstopa, je naša strast do ustvarjalnosti, zavezanost spremljanju najnovejših digitalnih trendov in celostni pristop k digitalnemu trženju. Osredotočamo se na razumevanje vaših edinstvenih potreb in oblikovanje prilagojenih rešitev, ki prinašajo konkurenčno oglaševanje.

  • Seveda, sodelujemo z raznovrstnimi podjetji iz različnih sektorjev. Čeprav se vsako podjetje lahko razlikuje, pa ostaja naš pristop k ustvarjanju vsebin dosledno učinkovit. Pomislite na to kot na humor; vsaka tematika je lahko užitna oz gledljiva, če jo zapakiramo v humoristično obliko. Lahko rečemo, da je humor nevtralen. Tako kot naše storitve :).

  • Naše sodelovanje se začne s posvetovanjem, kjer razumemo vašo trenutno situacijo. Nato oblikujemo prilagojeno strategijo, ki jo izvajamo z rednim komuniciranjem in poročanjem o napredku. Skupaj gradimo trajnostne in uspešne digitalne poti.

POGOSTA VPRAŠANJA


72 %

kupcev bi dalo prednost zabavni blagovni znamki pred resno konkurenco

91 %

Nismo odgovorili na vsa vprašanja? Piši nam za več informacij.